loading...
| Bia | 2 | faaz | Bozorgtarin Download center Va Foroshgah |
محصولات

محصولات اولیه  فروشگاهwww.shopbia2faa.Tk

خرید کنید + دریافت کنید + پرداخت کنید

================================


پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه لیمو20
پیشرفته ترین سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور
مدیریت ارسال و دریافت توسط خودتان و در پنل اختصاصی شما !
کاربران و مشتریان خود را چندین برابر کنید
ارسال پیامک بر اساس کد پستی تمامی استان ها
بانک شماره موبایل با بیش از 45 میلیون شماره فعال
ارسال خبرنامه
راه اندازی مسابقات و نظرسنجی
ارسال های زمان بندی شده
قابلیت استفاده از وب سرویس (ارسال و دریافت از طریق سایت شما)
و صدها امکان دیگر
با مراجعه به سایت ما می توانید امکانات کامل را مشاهده نمایید
www.Limoo20.ir
شماره های تماس :
09154294604
محمد مهدی پورسمنانی
09358081098
وحید درستی
آیدی پشتیبانی :
i_plus_plus@yahoo.com
Bia2faaz@yahoo.com

http://up.limoo20.ir/1/61db02561fa4e09ec13421b098df15f3.jpg
Vahid Faaz بازدید : 104 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

با گوشیت چیکار کردی؟ هرچی زنگ میزنم میگه: مشترک مورد نظر خوشکله! بوسیدنش مشکله!
+++
انواع بوس:
بوس لب: عاشق بودن
بوس گردن: نیاز داشتن
بوس صورت: دوست داشتن
بوس بازو: شوخی کردن
بوس پیشانی: آرامش دادن
تو کدومشو به من میدی؟!
+++
++-_+++<( )>
تا سیاره اورانوس، یه آتلانتیس پر از بوس، واسه شیرین ترین دوست!
+++
گرمترین بوسه ها را نصیب کسی کن که در سردترین لحظه ها به یاد توست.
+++
او شراب بوسه می خواهد ز من/من چه گویم قلب پر امید را
او به فکر لذت و غافل که من/طالبم آن لذت جاوید را.
+++
به امید نگاهت ایستادن/به روی شانه هایت سر نهادن
خوشتر از این آرزویی است/دهان کوچکت را بوسه دادن.
+++
بوسه ابتکاریست از طبیعت، برای زمانیکه احساس در کلام نمی گنجد.
می بوسمت
+++
بوسه ام را می گذارم پشت در/قهر کردی، قهر کردم، سر به سر
تو بیا، در را تماما باز کن/هر چه می خواهی برایم ناز کن
من غرورم را شکستم، داشتی؟/آمدم، حالا تو با من آشتی؟
+++
بوسه هایت انار را می ترکاند، نفس هایت سیب را می رساند، آغوشت ابر را می باراند
پاییزترینی تو!
+++
می بوسیمت سه تایی، من و غم و تنهایی/امان از این جدایی دلتنگتم خدایی.
+++
سه جور می کنمت که حال کنی...
بوست می کنم، نازت می کنم، دلمو به نامت می کنم
+++
بوووووووووووووووووووووووووووووس
اینم مسیج پر بوس، واسه شیرین ترین دوست
+++
ما را نکشان به سوی لب های خودت/برگرد برو بخواب در جای خودت
می خوای اگر ببوسمت حرفی نیست/اما همه عواقبش پای خودت
+++
سلام و علیک و ماچ و بوس/من خیلی دوستت دارم ملوس
+++
سلام، من یه بوس کوچولو هستم می تونم چند لحظه رو لپ شما استراحت کنم؟
+++
خواهم که ببوسمت ای نوشخند صبح، خواهم که بنوشمت ای چشمه شراب، بیمار خنده های توام بیشتر بخند، خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب
+++
آری ای عشق تو بودی که فریبم دادی/دل سودا ز دهام را دست حبیبم دادی
بوسه ها از لب یارم به رقیبم دادی/داروی کشتن من به طبیبم دادی
+++
وقتی که احساس غلبه می کند، یک بوسه دو انسان را در معاوضه احساسات، اسرار، عطر و بو، طعم و بافت یکدیگر به هم قفل می کند
+++
منتظر لحظه مقدس که تو را در آغوش بگیرم بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم و با تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم
آری من تو را دوست دارم و عاشقانه تو را می ستایم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام قسمت وبسایت بیشتر خوشتون اومد ؟
    از 20 به این وب سایت چند میدی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 3,846
  • بازدید کلی : 514,858
  • کدهای اختصاصی