loading...
| Bia | 2 | faaz | Bozorgtarin Download center Va Foroshgah |
محصولات

محصولات اولیه  فروشگاهwww.shopbia2faa.Tk

خرید کنید + دریافت کنید + پرداخت کنید

================================


پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه لیمو20
پیشرفته ترین سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور
مدیریت ارسال و دریافت توسط خودتان و در پنل اختصاصی شما !
کاربران و مشتریان خود را چندین برابر کنید
ارسال پیامک بر اساس کد پستی تمامی استان ها
بانک شماره موبایل با بیش از 45 میلیون شماره فعال
ارسال خبرنامه
راه اندازی مسابقات و نظرسنجی
ارسال های زمان بندی شده
قابلیت استفاده از وب سرویس (ارسال و دریافت از طریق سایت شما)
و صدها امکان دیگر
با مراجعه به سایت ما می توانید امکانات کامل را مشاهده نمایید
www.Limoo20.ir
شماره های تماس :
09154294604
محمد مهدی پورسمنانی
09358081098
وحید درستی
آیدی پشتیبانی :
i_plus_plus@yahoo.com
Bia2faaz@yahoo.com

http://up.limoo20.ir/1/61db02561fa4e09ec13421b098df15f3.jpg
Vahid Faaz بازدید : 121 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

میگه: دگرگونی یعنی همون تغییر کردن و متغیر شدن؟
میگم: پ نه پ یعنی این گونی نه، یک گونی دیگه!
+++
سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون گفتم: مرسی آقا
میگه: پیاده می شین؟
میگم: پ نه پ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد
+++
سگمو بردم دامپزشکی میگم: 3، 4 روزه چیزی نمی خوره.
دکتره میگه: یعنی مریضه؟
میگم: پ نه پ سالمه فقط یکم تناسب اندامش ریخته بهم تصمیم گرفته رژیم بگیره
+++
به معلممون میگم: آقا اجازه هست بریم دستشویی؟!
میگه: واجبه؟!
میگم: پ نه پ مستحبه!
+++
رفتیم رستوران دو ساعت منتظر نشستیم، تازه یارو اومده میگه: چیزی میل داشتید؟
میگم: پ نه پ دو دقیقه اومده بودیم روی ماه خودتونو ببینیم همش تو آشپزخونه بودید بخدا!
+++
آهنگ اندی تو ماشین گذاشتیم یکی میگه: اندیه؟
میگم: پ نه پ داریوشه، داره خودشه لوس میکنه بخندیم
+++
میگم: بیا بچتو جم کن خودشو خیس کرد فرشم خیس کرد به گند کشید؛
میگه: اااا خودشو خیس کرد جدا؟!
میگم: پ نه پ طرح آبیاری قطره ای واسه گلای قالی داره انجام میده!
+++
سر کلاس بودیم یه پسره اومد در زد؛ استاد در رو باز کرد؛ پسره میگه: اینجا کلاسه؟
استاد گفت: پ نه پ سفره حضرت ابوالفضله؛ دور هم نشستیم دعا می خونیم
+++
یارو تو مترو داره چراغ قوه می فروشه، صداش کردم اومده میگه: چراغ قوه می خوای؟
میگم: پ نه پ یه لقمه میرزا قاسمی آوردم واسه ناهارم تنهایی نمی چسبید گفتن بیای باهم بخوریم
+++
داداشم گفت: چرا بال بال میزنی؟ چیزی پرید تو گلوت؟
گفتم: پ نه پ دارم خودم رو آماده پروار می کنم
+++
بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه: آوردین بستری کنین؟
میگم: پ نه پ آوردیم خون بده بریم
+++
کله صبحی رفیقم می خواست بیاد درس بخونیم بهش زنگ زدم گفتم: دوتا نونم بگیر بیار.
گفت: واسه صبونه؟
گفتم: پ نه پ واسه ذخیره سازی تو روزای سخت زمستون
+++
تا کمر رفتم تو موتور ماشینم که ببینم چه مرگشه، رفیقم اومده میگه: داری تعمیرش می کنی؟
میگم: پ نه پ دارم با گیج روغن درد و دل می کنم!
+++
اومده از خواب بیدارم کرده میگه: خوابی؟
میگم: پ نه پ دوستم چشم گذاشته منم رفتم زیر پتو قایم شدم نصف شبی
+++
حسینی بای دست پسره رو گرفته میگه: با یاد چی میری کنکور بدی؟
پسره میگه: با یاد خدا.
پ نه پ بگه به یاد دوست دخترم میرم سر جلسه
+++
با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه: می خوای بینیتو کوچیک کنی؟
پ نه پ اومدیم بکوبیمش 3 طبقه بسازی!
+++
دوستم پاش تو گچه یارو میگه: شکسته؟
پ نه پ پاشو گچ کرده که از شهرداری عوارض نوسازی بگیره
+++
زنگ زدم 110 میگم: اینجا دعوا شده.
میگه: الآن؟
میگم: پ نه پ پارسال بوده الآن زنگ زدم خاطره اش رو تعریف کنم
+++
کبوتر اولی: بق بقو... بق بقو...
کبوتر دومی: بق بقو؟
کبوتر اولی: پ نه پ قوقولی قو قو
+++
لپ تاپ رو پامه دارم باهاش کار می کنم بابام اومده تو اتاقم میگه: لپ تاپت روشنه؟
میگم: پ نه پ رو زمین داشت گریه می کرد گذاشتمش رو دلم آروم بگیره. بعد بش میگم: کاری داری باش مگه؟
میگه: پ نه پ صدا گریه اش تا تو اتاق من میومد اومدم بهت بگم گناه داره بغلش کن
+++
رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم: بال دارین؟
میگه: بال مرغ؟
میگم: پ نه پ بال هواپیما، چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم می خوام درستش کنم
+++
زنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن، دختره گوشی رو برداشته، میگم: ببخشید خانم امروز وقت خالی کی دارید؟
میگه: واسه عکس گرفتن؟
میگم: پ نه پ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم! بعد می خنده میگه: 6 وقت داریم.
بهش میگم: قبل از 6 هم کسی نوبت داره؟
میگه: پ نه پ امروز رو کلا واسه شوهر آیندم خالی کردم.
+++
به بابام میگم: تلویزیونو بزن کانال دو.
میگه: روشنش کنم؟
میگم: پ نه پ تو بزن دو من هل میدم روشن شه.
+++
مانتوش 15 سانت بالای باسن مبارکشه، آرایششم که شبیه جن و پری شده. حالا بماند که موهاش قرمزه! میگه: به نظرت برم بیرون گشت ارشادم بهم گیر میده؟!
میگم: پ نه پ می برنت صدا و سیما تو برنامه زلال احکام به سؤالای شرعی مردم پاسخ بدی
+++
دارم به خواهر زادم دیکته میگم. رسیده آخر خط میگه: دایی برم سر خط؟!
میگم: پ نه پ بقیشو رو فرش بنویس!
+++
پشه نشسته رو پام داره خونمو می خوره، دستم رو بردم بالا بزنمش یهو داداشم میگه: اااا می خوای بکشیش؟!
میگم: پ نه پ خونش رو خورده می خوام بزنم پشتش آروغ بزنه ببرم بخوابونمش!
+++
تو بیابون داد زدم خدا، صدامو می شنوی؟ یه نور از آسمون اومد پایین گفت: پ نه پ نشستم با ابی چای می نوشم.
+++
آقاهه 98 سالشه، میگه: وصیت ناممو بنویسم؟
میگم: پ نه پ بشین یه چشم انداز 20 ساله جامع بنویس برا آیندت، قدر جوونیتم بدون
+++
به دوستم میگم: فهمیدی مریم جدا شد؟
میگه: از شوهرش؟
میگم: پ نه پ چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد
+++
به دوستم گفتم: برو بالا نردبون چراغ و ببند.
گفت: بچرخونمش؟
گفتم: پ نه پ تو نگهشدار من نردبون و می چرخونم!
+++
رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: ااا زنته؟
میگم: پ نه پ دختر همسایس اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه
+++
میگن کریستف کلمب وقتی رسید به آمریکا سرش رو از پنجره کشتی کرد بیرون از یه سرخ پوست پرسید: داداش اینجا آمریکاست؟
سرخ پوسته گفت: پ نه پ ژاپونه ما هم چون شلوار پامون نیست از خجالت قرمز شدیم!
+++
دارم رو تردمیل عینه خر میدووم یارو میگه: اینجوری میدویی لاغر کنی؟
میگم: پ نه پ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم!
+++
پایان نامم تموم شده زنگ زدم به استاد میگه: می خوای دفاع کنی؟
میگم: پ نه پ می خوام حمله کنم
+++
از دستشویی اومدم بیرون، همکارم منتظر وایستاده منو دیده میگه: تو بودی تو دستشویی؟
میگم: پ نه پ سه نفر دیگه هم هست، من اول شدم!
+++
حموم بودم، بابام میزنه به در. میگم: بله؟
میگه: حمومی؟
میگم: پ نه پ اینجا لندنه، صدای منو از رادیو بی بی سی می شنوی.
+++
به بقاله میگم: هزاری بهتر از این نداری؟
میگه: پاره س؟
میگم: پ نه پ امام توش خوب نیفتاده
+++
مرغ عشقم مرده و درحالیکه پاهاش رو به بالاس افتاده کف قفس. دوستم اومده میگه: ااا مرغ عشقت مرد؟
میگم: پ نه پ کمر درد داشته دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس
+++
تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم. یه آدم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو می خونه. بعد میگه: دنبال قبر کسی می گردین؟
میگم: پ نه پ دستیار عزرائیلم اومدم ببینم کسی زودتر از موقع نمرده باشه
+++
رفتم واسه خودم و دوستم دلستر خریدم، میگه: واسه من خریدی؟!
میگم: پ نه پ دلستره تو یخچال داشت یخ میزد میمرد، نجاتش دادم
+++
گفتم غم تو دارم. گفتا غمت سر آید.
پ نه پ می خوای یه عمری غم تو رو داشته باشم.
+++
تو اداره پشت میز کارم نشستم، ارباب رجوع اومده میگه: کارمند اینجایین؟
میگم: پ نه پ رئیس سازمان هوا فضای ناسام اومدم فقط کار تو رو راه بندازم!
+++
صدای خرپفش کشتمون! تکونش دادم از خواب پریده، میگه: سر و صدام اذیتت می کنه؟
میگم: پ نه پ جنس صداتو دوست دارم می خواستم بت بگم سعی کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی!
+++
مگس اومده تو خونه رفتم حشره کش آوردم مامانم میگه: می خوای بکشیش؟
میگم: پ نه پ می خوام بزنم زیر بغلش بوی عرق نده
+++
دختره میگه: اگه من برم خارج تو با یه دختر دیگه ای دوست میشی؟
میگم: پ نه پ میرم تو اتاقم خودمو حبس می کنم رو دیوارشم می نویسم: شاید این جمعه بیاید... شاید!
+++
تو خیابون موتوریه اومد کیفم رو قاپید، یارو می پرسه: دزد بود؟
میگم: پ نه پ رفیقم بود اومده بود امانتیش رو پس بگیره، فقط خواست هیجانش بیشتر باشه
+++
رفتم پمپ بنزین به یارو میگم: 40تا بزن
میگه: 40 لیتر؟
میگم: پ نه پ 40تا قاشق چای خوری
+++
سوسکه رو کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون. مامانم بین راه نگاه می کنه میگه: کشتیش؟
میگم: پ نه پ تو دستشویی خوابش برده بود دارم می برمش تو رختخوابش بخوابه
+++
کیک درست کردم دارم با چایی می خورم میاد میگه: پخت؟
میگم: پ نه پ دارم خام خام می خورم! می خوری؟
+++
زنگ زدم چاه باز کنی، طرف میگه: چاهتون گرفته؟
میگم: پ نه پ غذا پریده گلوی همسایمون زنگ زدم راه کار بپرسم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام قسمت وبسایت بیشتر خوشتون اومد ؟
    از 20 به این وب سایت چند میدی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 3,926
  • بازدید کلی : 514,938
  • کدهای اختصاصی