loading...
| Bia | 2 | faaz | Bozorgtarin Download center Va Foroshgah |
محصولات

محصولات اولیه  فروشگاهwww.shopbia2faa.Tk

خرید کنید + دریافت کنید + پرداخت کنید

================================


پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه لیمو20
پیشرفته ترین سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور
مدیریت ارسال و دریافت توسط خودتان و در پنل اختصاصی شما !
کاربران و مشتریان خود را چندین برابر کنید
ارسال پیامک بر اساس کد پستی تمامی استان ها
بانک شماره موبایل با بیش از 45 میلیون شماره فعال
ارسال خبرنامه
راه اندازی مسابقات و نظرسنجی
ارسال های زمان بندی شده
قابلیت استفاده از وب سرویس (ارسال و دریافت از طریق سایت شما)
و صدها امکان دیگر
با مراجعه به سایت ما می توانید امکانات کامل را مشاهده نمایید
www.Limoo20.ir
شماره های تماس :
09154294604
محمد مهدی پورسمنانی
09358081098
وحید درستی
آیدی پشتیبانی :
i_plus_plus@yahoo.com
Bia2faaz@yahoo.com

http://up.limoo20.ir/1/61db02561fa4e09ec13421b098df15f3.jpg
Vahid Faaz بازدید : 126 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

زیر کتری رو روشن کردم قوری رو گذاشتم روش مامانم میگه: می خوای چایی بخوری؟
میگم: پ نه پ غول چراغ فحش داده می خوام بخار پزش کنم تربیت شه!
+++
از مدرسه انداختنم بیرون. اومده میگه: اخراج شدی؟
میگم: پ نه پ گفتن برو تا کار پیدا نکردی برنگرد
+++
اسپری سوسک کش زدم به سوسکه از پشت افتاده داره دست و پا میزنه. دوستم میگه: داره میمیره؟
میگم: پ نه پ قیافه تو رو دیده ریسه رفته
+++
رفتم دادگستری یارو می پرسه: شکایت داشتید؟
میگم: پ نه پ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم!
+++
واسه استخدام رفتم یه شرکتی خانومه میگه: شما برای آگهی استخدام اومدین؟
میگم: پ نه پ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین!
+++
تازه رفنم خدمت؛ شدم نگهبان دستشویی. اومده میگه: تازه خدمتی؟
میگم: پ نه پ پایان دورمو اومدم نگهبانی دستشویی. آخه پر از خاطرس برام
+++
به استاد میگم: امتحان میان ترم رو بندازید عقب
میگه: یعنی یه روز دیگه؟
میگم: پ نه پ ساعت 23:59:59 ثانیه امشب!
+++
دارم وب کم نصب می کنم به کامپیوترم، بابام میگه: این دوربینه؟
میگم: پ نه پ این نمونه تکنولوژی یافته اوردکای فوضولیه که میذارن رو یخچال
+++
میگم: یه لیوان آب خنک واسم میاری؟
میگه: می خوای بخوری؟
میگم: پ نه پ می خوام به عنوان یادگاری نگهش دارم!
+++
با ماشین تصادف کردم، اومده میگه: تصادفه؟
میگم: پ نه پ وسط خیابون ایستادیم با هم احوال پرسی کنیم!
+++
با سگم رفتم بیرون، اومده میگه: سگته؟
میگم: پ نه پ یکی از دوستامه کار بد کرده این شکلی شده!
+++
دارم عکسامو نگاه می کنم اومده میگه: خودتی؟
میگم: پ نه پ براد پیته، جراحی پلاستیک کرده کسی نشناستش!
+++
تو چت روم دارم صحبت می کنم، اومده میگه: داری با دوستات صحبت می کنی؟
میگم: پ نه پ دارم با کامپیوتر صحبت می کنم واسم New Folder بسازه!
+++
داره با دوست دخترش قدم میزنه، اومده میگه: دوست دخترشه؟
پ نه پ هیلاری کلینتونه اومده دارن در مورده مسائل هسته ای مذاکره می کنن!
+++
رفتم دکتر، میگم: آقای دکتر دندونم لق شده!
میگه: اومدی بکشمش؟
میگم: پ نه پ نیس دکتری اومدم نصیحتش کنی سفت شه!
+++
داره دوست دخترشو بوس می کنه، اومده میگه: داره بوسش می کنه؟
پ نه پ دختره حالش بده داره تنفس مصنوعی بهش میده!
+++
قلیون می کشم و دود میدم بیرون، اومده میگه: دود قلیونه؟
میگم: پ نه پ اگزوز کامیونه، گذاشتم دهنم دود کنه صفا کنم!
+++
تو صف نونوایی واستادم می خوام نون بگیرم پشت سریم میگه: تو هم نون می خوای؟
میگم: پ نه پ اومدم یه کاری با این شاطره دارم بهش بگم میرم
+++
بعد امتحان استاتیک، دارم با استاد صحبت می کنم، اومده میگه: نمره می خوای؟
میگم: پ نه پ واسه خاطر سؤالایه آسونش عاشقش شدم دارم باهاش لاس میزنم!
+++
رفتم خواستگاری، میگه: از من خوشت میاد؟
میگم: پ نه پ دلم هوس شیرینی کرده بود گفتم بیام بخورم!
+++
رفتم خواستگاری، میگه: اومدی خواستگاری من؟
میگم: پ نه پ عاشق بابات شدم خواستم اول نظر تو رو بدونم!
+++
تو بانک برنده شده بهش زنگ زدم اومده بانک، میگه: یعنی واقعا برنده شدم؟
میگم: پ نه پ اینجا دوربین مخفیه، گفتیم اوسکلت کنیم دور هم بخندیم!
+++
با دوستم رفتیم بیرون سگ دیدیم میگه: سگه؟
میگم: پ نه پ گربس رفته بدن سازی هیکلی شده!
+++
نصف شبی رفتم آب بخورم رفیقم مثل روح پشت سرم ظاهر شده! داد زدم. میگه: ترسیدی؟
میگم: پ نه پ نه خیلی وقته ندیدمت از خوشحالی داد زدم!
+++
رفتیم باغ وحش مار پیتون بود، دوستم میگه: مار؟
میگم: پ نه پ خلال دندون رستمه، آمپول زده بزرگ شده!
+++
پشه نیشش زده. پشه کش ورداشته میگم: می خوای بکشیش؟
میگه: پ نه پ نه اینکه الآن خونم تو رگ هاش جریان داره حس پدریم نمیذاره!
+++
تصادف شده، دارم زنگ میزنم 125، یارو میگه: زنگ میزنی اورژانس؟
میگم: پ نه پ دارم زنگ میزنم دوستام بیان ببینن حال کنن!
+++
رفتم لب دریای، دوربینو میدم دستش، میگم: میشه لطفا...
میگه: عکس بگیرم؟
میگم: پ نه پ دادم یه نگاه بندازی ببینی دوربین خوبیه!
+++
به دختره میگم: میشه شمارتو داشته باشم؟
میگه: می خوای باهام دوست شی؟
میگم: پ نه پ می خوام داشته باشم اگه خونمون آتیش گرفت زنگ بزنم بیای خاموشش کنی!
+++
دارم فوتبال می بینم، اومده میگه: فوتباله؟
میگم: پ نه پ سریال 5 کیلومتر تا بهشته تو چمن دارن دنبال امیر حسین می گردن!
+++
دارم میرم نون بگیرم، می پرسه: داری میری نونوایی؟
میگم: پ نه پ می خوام برم به نصرت و 3تا پسرش سر بزنم ببینم داستان ایتالیا رفتنشون چی شد!
+++
با دوستام دارم میرم بیرون، میگه: میری بیرون؟
میگم: پ نه پ دارم نیما رو دک می کنم با دختر حاج مرتضی برم سر قرار!
+++
رفتم مغازه با یارو رفیقم. گردنبندمو دیده میگه: فروهره؟
میگم: پ نه پ علامت حاکم بزرگ میتی کمانه! تعظیم کن!
+++
میگم: بابا پول بده
میگه: می خوای بری بیرون؟
میگم: پ نه پ می خوام 3 دونگ نونوایی نصرتو بخرم باهاش شریک شم!
+++
رفتم مای بی بی بخرم میگه: واسه بچت می خوای؟
میگم: پ نه پ واسه بابابزرگم می خوام.
+++
دارم آشغال میذارم بیرون، اومده میگه: آشغاله؟
میگم: پ نه پ زباله های غنی سازی اورانیومه نیروگاه اتمی بوشهره، می خوام خاکش کنم شورای امنیت نبینه!
+++
رفتم پمپ بنزین گفتم: آقا بنزین سوپر داری؟
گفت: می خوای بزنی؟
گفتم: پ نه پ مهمان داریم گفتم براشون نوشیدنی بگیرم
+++
دوستم به من میگه: بریم سینما؟
میگم: فیلم ببینیم؟
میگه: پ نه پ فکر کردم دوست دخترمی، جا نبود گفتم بریم اونجا حالی بکنیم
+++
سوار اتوبوس شدم عد راننده ایستگاهی که من پیاده میشم رو رد کرده، میگم: آقا چرا ایستگاه نگه نداشتی؟
میگه: می خواستی پیاده شی؟
میگم: پ نه پ می خوام دلیل نگه نداشتنتو بگی تا مایه عبرت سایرین بشه!
+++
روز ولنتاین رفتم شکلات قلبی بخرم، میگه: واسه ولنتاینه؟
میگم: پ نه پ نیس شب جمعه اس، واسه خیرات مرده هامه!
+++
با طرف نشستیم داریم PMC می بینیم، یه دفعه سیاوش قمیشی رو نشون داد، حالا طرف داره هاج و واج ازم می پرسه: یعنی می خواد بخونه؟
میگم: پ نه پ تبلیغ شامپو پرژک و سشوار سونیه!
+++
به دوستم میگم: بریم بازی فولاد و استقلال
میگه: بریم نگاه کنیم؟
میگم: پ نه پ زنگ زدن گفتن بازیکن کم داریم الآنم منتظرمون هستن
+++
به رفیقم میگم: یکم پول داری؟
میگه: واسه خودت می خوای؟
میگم: پ نه پ واسه قطحی زده های سومالی می خوام!
+++
پیک تو دستمه، دارم میرم بالا، اومده میگه: مشروبه؟
میگم: پ نه پ شربت شهادته، دارم می خورم برم در راه وطن بجنگم!
+++
یارب نگویمت ز کرم پولی بفرست/یا ماشین و آپارتمان شیکی بفرست
من میل به مال دنیا ندارم/بر دلم یک ایده خوب "پ نه پ" بفرست
+++
از بین گوسفندا یکیشو پسندیدیم. گفتم: اینو فردا میایم می بریمش.
گفت: پول میذارین واسه بیعانه؟
گفتم: پ نه پ حلقه دستش می کنیم. پسر بپر یه جعبه شیرینی بگیر بیا
+++
رفتیم تو یه قلعه گوسفندا رو میدیدیم. به دوستم گفتم: این گوسفنده خوبه؟ می پسندی؟
یارو اومد گفت: واسه کشتار می خواین؟
گفتم: پ نه پ داریم یکیشو نشون می کنیم واسه ازدواج برا دوستم
+++
یه عکسو از کامپیوترم اومدم پاک کنم می پرسه: آیا مطمئنی؟
پ نه پ همینجوری الکی رو عکس کلیک راست کردم زدم دیلت
+++
تو بازار میرفتیم یه دختره خوشکل دیدیم. دوستم گفت: اگه بهت "پا" بده باهاش دوست میشی؟
گفتم: پ نه پ میدمش به یکی که پا نداره
+++
داریم توهم میزنیم میرقصیم، اومده میگه: پارتیه؟
میگم: پ نه پ ورزش قبل از خواب با دوست دخترامونه واسه تناسب اندام!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام قسمت وبسایت بیشتر خوشتون اومد ؟
    از 20 به این وب سایت چند میدی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 3,901
  • بازدید کلی : 514,913
  • کدهای اختصاصی