loading...
| Bia | 2 | faaz | Bozorgtarin Download center Va Foroshgah |
محصولات

محصولات اولیه  فروشگاهwww.shopbia2faa.Tk

خرید کنید + دریافت کنید + پرداخت کنید

================================


پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه لیمو20
پیشرفته ترین سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور
مدیریت ارسال و دریافت توسط خودتان و در پنل اختصاصی شما !
کاربران و مشتریان خود را چندین برابر کنید
ارسال پیامک بر اساس کد پستی تمامی استان ها
بانک شماره موبایل با بیش از 45 میلیون شماره فعال
ارسال خبرنامه
راه اندازی مسابقات و نظرسنجی
ارسال های زمان بندی شده
قابلیت استفاده از وب سرویس (ارسال و دریافت از طریق سایت شما)
و صدها امکان دیگر
با مراجعه به سایت ما می توانید امکانات کامل را مشاهده نمایید
www.Limoo20.ir
شماره های تماس :
09154294604
محمد مهدی پورسمنانی
09358081098
وحید درستی
آیدی پشتیبانی :
i_plus_plus@yahoo.com
Bia2faaz@yahoo.com

http://up.limoo20.ir/1/61db02561fa4e09ec13421b098df15f3.jpg
Vahid Faaz بازدید : 100 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

 



(5 امتیاز توسط 1 نفر، کل 5)
بازدید این مطلب: 47
ارسال: Subscribe Share

سر جلسه امتحان کتاب باز کرده بودم، مراقب میگه: تقلب می کنی؟!
میگم: پ نه پ دارم نگاه می کنم اگه مطابقت نداره اطلاع بدم کتابو دوباره چاپ کنن
+++
دارم حرف میزنم هی زبونم می گیره، بابام میگه: چته زبونت بند اومده؟
میگم: پ نه پ می خوام حرف بزنم اینجا بد آنتن میده
+++
رفتیم بلیط کانادا بگیریم زنه میگه: سیاحتیه؟
میگم: پ نه پ زیارتیه می خوام برم امامزاده سید ریچارد
+++
سوار تاکسیم میگم: آقا نگه دارید؟
میگه: پیاده میشی؟
میگم: پ نه پ می خوام باد لاستیکا رو چک کنم!
+++
رفتم دم مغازه به یارو میگم: قرص پشه داری؟
میگه: واسه کشتنش می خوای؟
میگم: پ نه پ برا سردردش می خوام!
+++
رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش می کنم، یارو می پرسه: نذریه؟
میگم: پ نه پ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش
+++
کمرم درد می کنه یه پارچه بستم بهش. داداشم میگه: کمرت درد می کنه؟
میگم: پ نه پ می خوام ادای داداش کایکو رو در بیارم
+++
رفیقم میگه: اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟
میگم: پ نه پ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه
+++
جلو توالت عمومی وایسادیم یارو میگه: آقا ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین؟
میگم: پ نه پ ما سوسکیم اومدیم نهار!
+++
رفتیم رستوران گارسون اومده میگه: چیزی میل دارین؟
میگم: پ نه پ غدامونو همین الآن خوردیم گفتیم بیایم اینجا آروقشو بزنیم دور هم بخندیم!
+++
رفتم داروخونه میگم: باند دارین؟
میگه: واسه زخم؟
میگم: پ نه پ بانده فرودگاه حیاط خونمون خراب شده بابام همینجور داره با هواپیماش دوره خونه می چرخه!
+++
به مامانم میگم: قوری کجاست؟
میگه: می خوای چای بخوری؟!
میگم: پ نه پ می خوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش در اومد!
+++
زنگ خونه رو میزنم مامانم می پرسه: می خوای بیایی تو؟
میگم: پ نه پ می خوام ببینم اف اف سالمه یا نه
+++
ساعت 11 اومدم خونه مامانم میگه: الآن اومدی؟
میگم: پ نه پ 2 ساعت پیش اومدم الآن تکرارش داره پخش می کنه
+++
کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم بابام میگه: میری بنزین بزنی؟
میگم: پ نه پ میرم آب هویچ بریزم تو باکش نور چراغاش زیاد شه
+++
تو آشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صدای خفن مامان اومده میگه: چیزی شکوندی؟
میگم: پ نه پ شیشه نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنین
+++
با دوستم رفتیم تو یه مغازه شلوغ که عسل طبیعی می فروشه؛ نوبت ما که میشه طرف میگه: شمام عسل می خواین!؟
میگم: پ نه پ دوتا زنبوریم اومدیم استخدام شیم
+++
رفتیم پایگاه انتقال خون میگه: شمام اومدین خون بدین؟
میگم: پ نه پ ما پشه ایم اومدیم مهمونی!
+++
ساعت 4، 5 صبح زنگ زده گوشی رو برداشتم به زور دارم جواب میدم میگه: خواب بودی؟
میگم: پ نه پ داشتم سر گلدسته مسجد محلمون اذان می گفتم صدام گرفته
+++
برای طرح یه شکایت رفتم کلانتری طرف میگه: از کسی شکایت دارین؟
میگم: پ نه پ اومدم فرار مایکل اسکافیلد رو از فاکس ریور گزارش کنم
+++
تو این گرما که سگ تب می کنه رفتم سوپر مارکت میگم: یه ایستک بدید!
یارو میگه: خنک باشه؟
میگم: پ نه پ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه!
+++
سر امتحان برگه تقلبم رو در آوردم دارم می نویسم مراقبه دیده میگه: تقلبه؟
میگم: پ نه پ دعای ابوحمزه ثمالی!
+++
رفتم مغازه میگم: آقا مرگ موش می خوام.
میگه: برای موش های خونتون می خواین؟
میگم: پ نه پ می خوایم بریزیم تو خورشتمون خوش رنگ شه!
+++
سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم: میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟
میگه: اذییتتون می کنه؟!
میگم: پ نه پ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!
+++
رفتم سر خاک خدا بیامرزی دارم خرما تعارف می کنم، طرف برداشته میگه: فاتحه است دیگه نه؟
میگم: پ نه پ خدا بیامرز زنده شده داریم جشن می گیریم!
+++
رفتم از قسمت قفسه باز کتابخونه 2تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوی مسئولش که وارد حسابم کنه؛ میگه: می خوای ببریشون؟
میگم: پ نه پ اومدم کتابا رو بهت توصیه کنم بخونی، میانگین ساعت مطالعه تو مملکت بره بالا!
+++
رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم، مربیه میگه: بچه رو می بریدش؟
میگم: پ نه پ همین جا می خورمش.
+++
داریم 10 نفری بازی شبکه ای می کنیم اومده میگه: جدی حال میده؟
میگم: پ نه پ اسکولیم! عذاب داره اما می خوایم تهذیب نفس کنیم!
+++
رفیقم شمارمو می خواست، گفتم: یادداشت کن 0932...
گفت: تالیا داری؟
گفتم: پ نه پ همراه اول شماره خالی نداشت بهم تو تالیا خط داد!
+++
رفتیم غار علیصدر. به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه: وای خفاشه!
میگم: پ نه پ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!
+++
با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم صف 40 متری نوبتم شده یارو میگه: نون می خوای؟
میگم: پ نه پ تا الآن قطار بازی می کردیم واگن آخرم بودیم.
+++
رفتم نوشابه بخرم به یارو میگم: اینکه تاریخش مال دو سال پیشه.
میگه: یعنی فاسد شده؟
میگم: پ نه پ مونده جا افتاده.
+++
به یارو راننده میگم: آقا اگه میشه یکم سریعتر. الآن هواپیما می پره.
میگه: بسلامتی مسافرین؟
میگم: پ نه پ فندک هواپیما دیشب دستم جامونده، میرم بدم به رانندش!
+++
رفتم بالای برج می خواستم خودمو بندازم پایین یارو میگه: می خوای خودکشی کنی؟
میگم: پ نه پ اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه.
+++
رفتم سم بخرم واسه سوسک یارو میگه: می خواین سریع بمیره؟!
میگم: پ نه پ می خوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!
+++
رفتیم رستوران، میگم: 2تا جوجه لطفا.
میگه: جوجه کباب؟
میگم: پ نه پ ازین جوجه رنگیا، یه قرمز بدین یه سبز!
+++
به اپراتور اداره میگم: لطفا شماره فلانی رو برام بگیر.
میگه: گرفتم وصل کنم؟
میگم: پ نه پ فوت کن، قطع کن
+++
به مامانم میگم: من میرم کارواش.
میگه: ماشینم می بری؟
میگم: پ نه پ دارم میرم اونجا دوش بگیرم!
+++
یارو اومده می بینه همکارم توی اتاق نیست باز می پرسه: خانم فلانی نیست؟
میگم: پ نه پ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط کش بزن در بیاد.
+++
زنگ زدم میگم: مامان بیا منو گرفتن.
میگه: خاک تو سرم، گشت ارشاد؟
میگم: پ نه پ مرکز نخبگان ایران
+++
حدود 3 صبح بود رفتم سر یخچال تنگ آب رو برداشتم آب بخورم، دوستم بلند شده میگه: می خوای آب بخوری؟
میگم: پ نه پ تو خواب یادم افتاد به گلا آب ندادم می خوام بهشون آب بدم!
+++
میگه: امتحان چی داری؟
میگم: وصایا.
می پرسه: وصایای امام؟
میگم: پ نه پ وصایای الیزابت تیلور
+++
طوطی گرفتم فامیلمون اومده میگه: ااااااا طوطیه؟
میگم: پ نه پ یا کریمه یکم با فتوشاپ تغییرش دادم!
+++
داشتم تلویزیون میدیدم بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من میگه: داشتی میدیدی؟!
میگم: پ نه پ داشتم گرمش می کردم تا شما بیای ببینی!
+++
رفتم واسه استخدام، یارو میگه: اومدی واسه استخدام؟
میگم: پ نه پ اومدم ببینم کی استخدام میشه ازش شیرینی بگیرم!
+++
دستمو بلند کردم از استاد سؤال کنم. میگه: شما سؤال داری؟
میگم: پ نه پ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری.
+++
رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم بابام میگه: از تو کمد برداشتی؟
میگم: پ نه پ گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم.
+++
به استاد میگم: لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم.
میگه: نمره می خوای؟
میگم: پ نه پ نظر شما رو درمورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم می خوام!
+++
رفتم خونه دوستم، درو باز کرده میگه: ااا تویی؟!
میگم: پ نه پ مامانمه استتار کرده!
+++
به دوست دخترم میگم: واسه ساعت 5 یه جوری از کلاس فرار کن باهم بزنیم بیرون.
میگه: تنها از کلاس فرار کنم؟
میگم: پ نه پ وایسا نقشه دانشگاهتو رو تنم خالکوبی کنم بعد به روش مایکل اسکافیلد میام که باهم فرار کنیم بیرون!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام قسمت وبسایت بیشتر خوشتون اومد ؟
    از 20 به این وب سایت چند میدی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 4,001
  • بازدید کلی : 515,013
  • کدهای اختصاصی