loading...
| Bia | 2 | faaz | Bozorgtarin Download center Va Foroshgah |
محصولات

محصولات اولیه  فروشگاهwww.shopbia2faa.Tk

خرید کنید + دریافت کنید + پرداخت کنید

================================


پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه لیمو20
پیشرفته ترین سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور
مدیریت ارسال و دریافت توسط خودتان و در پنل اختصاصی شما !
کاربران و مشتریان خود را چندین برابر کنید
ارسال پیامک بر اساس کد پستی تمامی استان ها
بانک شماره موبایل با بیش از 45 میلیون شماره فعال
ارسال خبرنامه
راه اندازی مسابقات و نظرسنجی
ارسال های زمان بندی شده
قابلیت استفاده از وب سرویس (ارسال و دریافت از طریق سایت شما)
و صدها امکان دیگر
با مراجعه به سایت ما می توانید امکانات کامل را مشاهده نمایید
www.Limoo20.ir
شماره های تماس :
09154294604
محمد مهدی پورسمنانی
09358081098
وحید درستی
آیدی پشتیبانی :
i_plus_plus@yahoo.com
Bia2faaz@yahoo.com

http://up.limoo20.ir/1/61db02561fa4e09ec13421b098df15f3.jpg
Vahid Faaz بازدید : 123 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

استاد: کی جواب رو میدونه؟
دستم رو بردم بالا استاد گفت: می خوای جواب بدی؟
گفتم: پ نه پ می خوام ببینم باد از کدوم ور میاد
+++
صبح زنگ زدم به رفیقم میگم: که می خوام برم شیراز.
میگه: می خواین شب اونجا بخوابین؟
میگم: پ نه پ می خواستیم بریم شاه عبدالعظیم اونجا ملافه پهن کنیم چرت بزنیم تا تو رو غافلگیر کنیم تو هم میدونی که من تا حالا از تهران بیرون نیومدم اینم اولین مسافرتمه
+++
کبوتر با کبوتر، باز با باز.
پ نه پ فیل با اسب، گاو با خوک، کبوتر با گربه کند پرواز
+++
رفتم سوپری میگم: نوشابه دارید؟
یارو میگه: نوشابه مشکی؟
گفتم: پ! عصبانی شد گفت: برو گمشو بیرون.
میگم: آقا پنیرم می خوام.
یارو کلی معذرت خواهی کرده میگه: پنیر کیلویی می خوای؟
گفتم: پ نه پ متری می خوام
+++
دوستم پاش شکسته بود داداشم می بیندش میگه: پاش شکسته؟
پ نه پ اینو زده که دلشون براش بسوزه
+++
رفتیم خواستگاری دختره چای نیاورده مامانه میگه: بگم چای بیاره؟
پ نه پ بگو 2تا قلیون بیاره دود کنیم
+++
آی پد دستم گرفتم میاد میگه: آیپده؟
میگم: پ نه پ گوشیه تازه پهنش کردم
+++
منو با بچه م تو خیابون دیده، میگه" بچه خودته؟
میگم: آره.
میگه: مگه تو ازدواج کردی؟
میگم: پ نه پ اینو از تو اینترنت دانلود کردم
+++
دختر با کلی عشوه و ناز: کلی پسر با تک تک نفس های من مردن!
پسر با اعتماد نفس: پ نه پ می خواستی نمیرن ازون بوی بد دهنت
+++
از تاکسی پیاده شدم به راننده نیگا میکنم، میگه: باقی پولتو می خوای؟
میگم: پ نه پ می خوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم
+++
از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارن، طرف میگه: بفرستم واستون؟
میگم: پ نه پ آپلود کن، لینکش رو بده، دانلود میکنم
+++
با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه: زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟
میگم: پ نه پ یه مشکل درون خانوادست خودمون حلش می کنیم!
+++
داریم راه میریم با دوستام پام پیچ خورده، خوردم زمین میگه: کمک می خوای؟
میگم: پ نه پ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت میکنم بریییید برییییییید!
+++
پسره اومده خواستگاریم میگم: من الآن می خوام درس بخونم.
میگه: یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟
میگم: پ نه پ 10 دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه!
+++
بهش میگم: شما رو به خدا از رو دیگران کپی نزنید.
میگه: پ نه پ دیگران از روی ما کپی بزنن
+++
تو اداره نامه ای که تهیه کرده بودم برگشته، اصلاح کردم بردم پیشش می پرسه: اصلاح کردی؟
میگم: پ نه پ دوباره همونجوری آوردم پیشت! مازوخیسم و خودآزاری دارم، اومدم یه بار دیگه دعوا کنی باهام بعدا برم درستش کنم!
+++
تو خیابون به راننده تاکسی میگم: وایسا.
میگه: میخوای سوارشی؟
میگم: پ نه پ خواستم ماشینتو رنگ کنم
+++
اولی: مسواکم کجاست؟
دومی: می خوای مسواک بزنی؟
اولی: پ نه پ می خوام بهش آب بدم کود بدم بزرگ بشه برم باهاش کاسه توالتو بشورم!
+++
زنگ زدم به بابام میگم: تصادف ناجوری کردم اما خودم سالمم زود بیا.
میگه: ماشین داغون شده؟
میگم: پ نه پ من که سالمم، ماشینم که سالمه، گفتم زنگ بزنم یکم ماجرا هیجانی بشه
+++
رفتم ساندویچی میگه: ساندویچ می خوای؟
میگم: پ نه پ اومدم خوردن بقیه رو تماشا کنم اشتهام باز شه!
+++
رفتم عکس نامزدمو قاب کنم. قاب فروشه میگه: اومدی قابش کنی؟
میگم: پ نه پ اومدم ببینیش ببینم ازش خوشت میاد یا نه؟!
+++
از جلسه کنکور اومدم بیرون بابام میگه: خسته ای؟
میگم: پ نه پ اونجا با بروبچ کلی حال کردیم الآن توپ توپم!
+++
رفتم طوطی خریدم. رفیقم اومده میگه: طوطیه؟
میگم: پ نه پ جغده تو فتوشاپ طوطیش کردم
+++
به یارو میگن: میدونستی داربی 25 شهریوره؟
گفت: استقلال، پرسپولیس؟
پ نه پ رئال، بارسا دیدن چمن آزادی بهتره می خوان تهران بازی کنن
+++
رفتیم پیتزا خوری یارو اومده نوشابشو زرتی خالی کرده رو لباسم بعد میگه: اااا ببخشید کثیف شد؟
میگم: پ نه پ تمیز شد فقط اگه خواستی تمیزتر شه یه ورق از این پیتزاها رو به عنوان دستمال کاغذی بمال به لباسم. اگه هم می خوای بیشتر خیسش کنی غذاهای تو معدتو بیار رو لباسم تا نماش بهتر شه
+++
رفتم مغازه میگم: ایستک چنده؟
میگه: می خوای بخری؟
میگم: پ نه پ می خواستم قیمتشو بدونم تو بازار ورشکست نشم!
+++
واسه افطار نون بربری خریدم، خواهرم میگه: بربری خریدی؟
میگم: پ نه پ نون باگت بود رفت زیر چرخ کامیون
+++
میگم: رو لباست غذا ریخت سریع روش نمک بریز پاک میشه.
میگه: جدی میگی؟
میگم: پ نه پ دارم دستور درست کردن شربت آبلیمو رو بهت یاد میدم!
+++
تو کلاس خودکارم نمی نوشت داشتم تند تند می کشیدمش روی کاغذ. دوستم می پرسه: خودکارت نمی نویسه؟
پ نه پ دارم نوار قلبمو روی کاغذ می کشم ببینم مشکلش چیه
+++
داره مسابقه رقص نشون میده؛ اومده می پرسه: ماهواره است؟
میگم: پ نه پ شبکه اول سیمای جمهوری اسلامیه اینم قسمتی از تیتراژ سریال مختار با همکاری خردادیان
+++
سر جلسه امتحان دست گرفتم میگم: استاد یه لحظه؟
میگه: سؤالت درمورد امتحانه؟
میگم: پ نه پ می خواستم ازتون بپرسم اگه ازدواج نکردین هنوز تا امتحان تموم نشده داداشمو بفرستم
+++
دوستم پشت چراغ به ماشین بغلی گفت: خانوم میشه شمارتونو داشته باشم؟
دختره شصتشو بلند کرد، بعد رفیقم میگه: به نظرت بهم بیلاخ داد؟
پ نه پ پیشنهادت خیلی قشنگ بود داره لایک میکنه.
+++
تو جاده بنزین تموم کردیم وایسادیم کنار جاده 4 لیتری تکون میدیم یارو اومده میگه: بنزین تموم کردین؟
میگم: پ نه پ دارم میگم هورا ما از این دبه ها داریم
+++
نصفه شب صدای جیغ و دعوای گربه ها میاد میگه: صدای گربه ست؟
میگم: پ نه پ بروسلیه! اومده انتقام بگیره
+++
بهش میگم: میای دوئل؟
میگه: منظورت جدال نفر به نفره؟
میگم: پ نه پ منظورم جدال دجال با مهدی! ما هم این وسط قربونیشونیم
+++
رفتم خشکشویی، لباسامو گذاشتم رو میز، یارو گفت: بشورمش؟
گفتم: پ نه پ اومدم بپوشمش ببینی بهم میاد؟
+++
به مامانم میگم: ناهار چی داریم؟
میگه: گشنته؟
میگم: پ نه پ می خوام ببینم زن زندگی هستی یا نه!
+++
ماشین رو بردم سرویس میگم: فیلترشم بذار.
میگه: فیلتر هوا؟
میگم: پ نه پ فیلترشکن که شبا بتونه بیاد تو فیسبوک
+++
مراقب جلسه کارت دانشجوئیمو گرفته عکسمو دیده میگه: خودتی؟
میگم: پ نه پ عکس رضا خان رو گذاشتم جولو چشمام باشه
+++
تو اتاق عمل، نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم: چاقو رو بده.
میگه: می خوای بند نافو ببری؟
میگم: پ نه پ رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!
+++
با دوستم رفتیم باغ وحش، جلوی قفس شیر وایسادیم. دوستم میگه: شیر؟
میگم: پ نه پ گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!
+++
رفتم درمونگاه، منشیه میگه: مریض شمایید؟
میگم: پ نه پ من میکروبم، اومدم خودمو معرفی کنم!
+++
میگم: آقا شهید همت کجاس؟
میگه: بزرگراه شهید همت؟
میگم: پ نه پ می خواستم خودشو پیدا کنم یه خانواده ای رو از نگرانی در بیارم!
+++
به رفیقم میگم: شارژر سوزنی داری؟
میگه: می خوای موبایلتو شارژ کنی؟
میگم: پ نه پ می خوام دگمه لباسمو باش بدوزم!
+++
بابام زنگ زده می پرسه: چیکار میکنی؟ کجایی؟
میگم: خوابم.
میگه: یعنی خونه ای؟
میگم: پ نه پ تو اتاق خواب آیدام، دیشب با تصورم اومدم ازش خواستگاری کنم، جوابش بله بود، موندگار شدم
+++
بازی CUT THE ROPE رو نصب کردم رسیدم به مرحله های سختش هی آبنباته میافته. دوستم اومده میگه: این مرحله سخته؟
میگم: پ نه پ از قصد میندازم که صدای ناراحتیه این حیوون سبز رو بشنوم.
+++
دوست دخترم زنگ زده میگه: کجایی؟
میگم: تو راه بانک.
می پرسه: کار بانکی داری؟
میگم: پ نه پ با معلم مجید ریختیم رو هم داریم میریم دنبال لنج طلا!
+++
اخبار اعلام میکنه از سال تحصیلی آینده پنجشنبه ها مدارس تعطیله، داداشم میگه: تعطیل کردن که بچه ها بیشتر درس بخونند؟
میگم: پ نه پ تعطیل کردن چون تعطیلات کم داریم برن حالشو کنند.
+++
بهش میگم: خیلی دوستت دارم.
میگه: راست میگی؟
میگم: پ نه پ واسم اس ام اس اومد برات بلند خوندم که کنجکاو نشی
+++
تو ماه رمضونه، میگم: گرسنمه.
میگه: روزه ای؟
میگم: پ نه پ نیس که بنی آدم اعضای یکدیگرند، غذا نمی خورم با مردم سومالی همدردی کنم!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام قسمت وبسایت بیشتر خوشتون اومد ؟
    از 20 به این وب سایت چند میدی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 3,864
  • بازدید کلی : 514,876
  • کدهای اختصاصی