loading...
| Bia | 2 | faaz | Bozorgtarin Download center Va Foroshgah |
محصولات

محصولات اولیه  فروشگاهwww.shopbia2faa.Tk

خرید کنید + دریافت کنید + پرداخت کنید

================================


پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه لیمو20
پیشرفته ترین سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور
مدیریت ارسال و دریافت توسط خودتان و در پنل اختصاصی شما !
کاربران و مشتریان خود را چندین برابر کنید
ارسال پیامک بر اساس کد پستی تمامی استان ها
بانک شماره موبایل با بیش از 45 میلیون شماره فعال
ارسال خبرنامه
راه اندازی مسابقات و نظرسنجی
ارسال های زمان بندی شده
قابلیت استفاده از وب سرویس (ارسال و دریافت از طریق سایت شما)
و صدها امکان دیگر
با مراجعه به سایت ما می توانید امکانات کامل را مشاهده نمایید
www.Limoo20.ir
شماره های تماس :
09154294604
محمد مهدی پورسمنانی
09358081098
وحید درستی
آیدی پشتیبانی :
i_plus_plus@yahoo.com
Bia2faaz@yahoo.com

http://up.limoo20.ir/1/61db02561fa4e09ec13421b098df15f3.jpg
Vahid Faaz بازدید : 110 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

کیک درست کرده داره می خوره تعارف میکنه میگه: می خوری؟
میگم: پ نه پ وای میسم تشویقت میکنم، بخور بخور
+++
به دختره میگم: حواست باشه گشت ارشاده.
میگه: گیر میدن؟
میگم: پ نه پ وایسادن دختر شایسته ایران رو انتخاب میکنن
+++
پشتمو میخارونم دوستم میگه: میخاره؟!
میگم: پ نه پ قلقلکیه، دارم اذیتش می کنم!
+++
آه میکشم. دوستم میگه: دلت گرفته؟
میگم: پ نه پ آه شادیه!
+++
مختار شهید شد ابراهیم از راه میرسه میگه: مختار مرد؟
پ نه پ به دیدار حق شتافت
+++
دوستم میگه: پ نه پ همون "نه پس"ه؟
میگم: پ نه پ یعنی "پنیر ننم رو پس بده"
+++
چاه خونمون گرفته بود رفتیم چاه باز کن آوردیم میگه: چاه تون گرفته؟
میگم: پ نه پ دلم گرفته بود می خواست بیای دلم بازشه
+++
گزارشگر صدا و سیما در حال تهیه گزارش از وضعیت کار و اشتغال جوانان:
- سلام شما از وضعیت کاری جوانان راضی هستین؟
+ بله.
- خودتون کجا کار می کنید؟
+ تو گاوداری!
- کارگر هستین؟
+ پ نه پ گاوم. لباس کارگر پوشیدیم می خوایم از بیمه بیکاری استفاده کنیم
+++
داداشم می خواد ببینه چند کیلوه، میگه: برم رو ترازو؟!
میگم: پ نه پ کلیک راست کن رو خودت، برو تو پروپرتیس ببین چند کیلویی! تازه میخنده میگه: احمق جون اگه موسو رو خودم نگه دارم می نوسه چند مگم!
+++
میگم: خونتون کجاس؟
میگه: می خوای بیای پیشم؟
میگم: پ نه پ می خوام حمایتمو از فلسطین رسما اعلام کنم
+++
رفتم راهپیماییه روز قدس گزارشگره اومده میگه: اومدی حمایتتو از فلسطین اعلام کنی؟
میگم: پ نه پ اومدم بگم اسرائیل، اسرائیل بزن فلسطینو بیل
+++
تو برگه امتحان ادبیات سؤال داده بودن: آیا شعر "سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز" مال سعدی است؟
پ نه پ مال جواد نکونام علیه رحمه است
+++
یکی از دوستام دیروز مواد زده بود ریخته بود بهم! گوشیشیو کوبوند به دیوار! اون یکی رفیقم میگه: نعشس؟!
میگم: پ نه پ داره کیفیت گوشیشو امتحان میکنه!
+++
روی دیواره یه سوپری زده بود به یه کارگره ساده نیازمندیم. رفتم تو میگم: ببخشید به یه کارگره ساده نیازمندید؟!
میگه: پ نه پ به یه کارگر گل گلی نیازمندیم اگه خال خال پشمی صورتی هم باشه قبوله
+++
واسه رفیقم بستنی آدمکی خریدم بازش کرده میگه: خرسه؟!
میگم: پ نه پ عکس جوونیا آقاته!
+++
رفتم ماست بخرم میگم: آقا ماست کاله دارین؟!
میگه: پ نه پ ماست خاله داریم!
+++
2تا مرده دارن همدیگه رو میزنن رفیقم میگه: دعوائه!؟
یارو یقه اون یکی رو ول کرد گفت: پ نه پ شورای حل اختلافه!
+++
رفتم اداره یه یارو داشت آدامس می خورد! رفیقش میگه: آدامس می خوری؟!
پ نه پ دارم نشخوار میکنم!
+++
چند روز پیش یه نت بوک خریدم رفیقم دید گفت: نت بوکه؟
گفتم: پ نه پ یکی از ماشین حساب های اولیه ست.
+++
رو در اتاقم علامت «ورود ممنوع» زدم. رفیقم اومده تو، میگه: اینو زدی که کسی نیاد تووو؟
میگم: پ نه پ زدم که کسی جلو در پارک نکنه!
+++
صبح پا شدم رفتم سایپا میگم: خانم یه پیش فاکتور 132 می خوام.
میگه: پراید؟
میگم: پ نه پ بوگاتی، مدل 132 تحت لیسانس سایپا!
+++
میگم: چی میشه منم برم کربلا؟
میگه: بری واسه زیارت؟
میگم: پ نه پ برم واسه عربا عربی برقصم روشون کم شه!
+++
بهش میگم: انگار دارن تو دلم رخت میشورن.
میگه: یعنی استرس داری؟
میگم: پ نه پ انگل دارم، انگلامم خیلی تمیزن هر روز خونه تکونیو رختشویی دارن
+++
سر جلسه کنکور پاک کنم افتاد خم شدم ورش دارم مراقب آمده میگه: پاک کن بود ورداشتی؟
میگم: پ نه پ قرص x بود از پارتی دیشب که تو اینجا گرفته بودیم جا مونده بود
+++
با دوستم رفتم اداره ثبت اختراع که یه طرحی رو ثبت کنم. کارمنده بهم میگه: شما هم طرح دارید؟
میگم: پ نه پ کارنامه خردادم رو با سر اسب اومدم ثبت کنم
+++
بهش میگم: من به جای دوستم قرارداد رو امضا می کنم.
میگه: یعنی دوستتون به شما وکالت تام داده؟
میگم: پ نه پ وکالت جری داده. یه زمانیم وکالت پلنگ صورتی داده بود
+++
میگه: چه سبکی نقاشی می کنین؟
میگم: کوبیسم.
میگه: کوبیسم یه سبک نقاشیه؟
میگم: پ نه پ یه سبک مال دیزی فروشاس. مربوط به کوبیدن گوشت کوبیده میشه
+++
یکی هواپیمای مدل ساخت، رفت تو یه جای خلوت پروازش بده. بهش گفتم: R/C ساختی؟
گفت: پ نه پ اکرانوپلن ارلیونوکه، انداختمش تو خشکی آمریکا نبیندش لو بره.
+++
خانوم با ماشینش زده شیشه مغازه رو آورده پایین، میگه: من مقصرم؟
پ نه پ مغازه داشته ورود ممنوع میومده. شاخ به شاخ شدید
+++
صبح پا شدم میگم: سلام!
مامانم میگه: پ نه پ خداحافظ!
گفتم: مامان سر صبحی ما رو گیر آوردیا؟
میگه: پ نه پ ولت میکنم هر پ نه پ ای گیرت میاد بار ما کنی!
+++
تو فیلم 5 کیلومتر تا بهشت آیدا رفته بود تو CCU باباشو ببینه رفت کنار تخت باباش یه دفعه پرستار اومده میگه: دخترشی؟
پ نه پ زن دومشم اومدم ببینم اگر زنده میمونه که هیچی! اگر نه برم به زنش بگم تکلیفه مهریه م چی میشه!
+++
از حموم اومدم بیرون، میگم: مامان سشوارو جایی ندیدی؟
میگه: میخوای موهاتو خشک کنی؟
میگم: پ نه پ دلم براش تنگ شده می خوام یه حالی ازش بپرسم!
+++
مامانم ساعت موبایلشو تنظیم کرده بود که سحر پاشه. تلفنش سر وقت زنگید بهش گفتم: ساعت موبایلت بود.
گفت: پ نه پ عمه ات بود زنگ زده بود می خواست سحری بیاد اینجا.
+++
دو دقه پیش بابام بیدار شده بره سرکار. میگم: داری میری سرکار؟
میگه: پ نه پ اومدم با تو پ نه پ بخونم
+++
تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه، یارو زده به شیشه میگه: آقا شما هم می خوای گاز بزنی؟
میگم: پ نه پ من می خوام لیس بزنم!
+++
با 120تا چراغ قرمزو رد کردم افسره شروع کرد به نوشتن. بهش میگم: جناب سروان جریمه می نویسی؟
میگه: پ نه پ از شجاعتت خوشم اومده شمارمو میدم که با هم رفیق شیم
+++
رفتم حرم امام رضا طرف میگه: اومدی زیارت؟
میگم: پ نه پ اومدم 10 دقیقه کفتر بازی کنم برم خونمون
+++
یارو زنگ زده هواشناسی؟ میگن: می خواین وضع هوا رو بدونین؟
میگه: پ نه پ می خواستم تشکر کنم از اینکه امروز هوا خوب بود.
+++
بابام مرده، دو روزه دارم گریه میکنم. رفیقم از را رسیده میگه: چشمات بخاطر گریه سرخ شدن؟
میگم: پ نه پ بخاطر اینکه آب پزش زیاد خوشمزه نمیشه سرخ شدن!
+++
صبح جمعه مادر بزرگم زنگ زد، تو اوج خواب گوشی برداشتم. میگه: سلام عزیزم. خوبی؟ خواب بودی؟
میگم: پ نه پ داشتم با بچه همسایه والیبال نشسته بازی می کردم توپم افتاد اینور اومدم بردارم.
+++
نامه بردم اداره پست به دختره میگم: تو رو خدا سریع برسه به دستش.
میگه: با پیشتاز بفرستم؟
میگم: پ نه پ با چاپار بفرس، فقط بگو تو راه نگه نداره اگه یه وقت اسبش تلف شد من خسارتشو میدم
+++
می پرسه: این "پ نه پ" را برای خنده می نویسن؟
پ نه پ می نویسن تا در آینده به جای حدیث نبوی مجری های تلویزیون برنامه هاشون را باهاشون آغاز کنند
+++
رفتم سرکار. یادم رفت کلید اطاقم رو ببرم. به همکارم میگم: کلیدی آوردی؟
میگه: کلید اطاقمون؟
میگم: پ نه پ کلید آزمون سراسری پزشکی دانشگاه آزاد.
+++
از خستگی دارم می میرم، 18 ساعت خوابیدم! بابام اومده میگه: خسته بودی انقد خوابیدی؟
میگم: پ نه پ دارم تمرین میکنم اسممو بزارنن تو لیست اصحاب کهف!
+++
رفتم کانون قرآن و حدیث بهش میگم: من حافظم.
میگه: حافظ قرآن؟
میگم: پ نه پ حافظ شیرازی. سعدیم باهام اومده اما چون خجالتیه دم در واستاده
+++
2 بعد از ظهر از گشنگی در یخچال رو باز کردم. مامانم میگه: گشنته؟
میگم: پ نه پ دلم گرفته گفتم یه یادی از میوه ها کنم
+++
سرم داره از درد می ترکه، دو دستی گرفتمش. یارو میگه: چیه؟ سرت درد میکنه؟
میگم: پ نه پ همین الآن یه شوت از پشت محوطه جریمه زدم خورد به تیرک دارم حسرت می خورم!
+++
رفتم تو حیات، دارم با آب و کف ماشینو می شورم. همسایمون اومده میگه: ماشین می شوری؟
میگم: پ نه پ اگه خوب دقت کنی دارم آش رشته درست میکنم، بیا هم بزن حاجت بگیری
+++
رفتم سینما جلو باجه میگم: آقا بلیط دارین؟
میگه: بلیط سینما؟
میگم: پ نه پ بلیط اتوبوس میخوام برم انقلاب!
میگه: حالا بدم؟
میگم: پ نه پ اومدم با هم رفیق شیم!
+++
مگس کشو گرفتم دستم منتظر شکار. رفیقم میگه: مگس کشه؟
میگم: پ نه پ بیلبورد تبلیغاتیه! چند بار جلوی جمع ضایعش کردم کوچیک شده!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام قسمت وبسایت بیشتر خوشتون اومد ؟
    از 20 به این وب سایت چند میدی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 3,942
  • بازدید کلی : 514,954
  • کدهای اختصاصی