loading...
| Bia | 2 | faaz | Bozorgtarin Download center Va Foroshgah |
محصولات

محصولات اولیه  فروشگاهwww.shopbia2faa.Tk

خرید کنید + دریافت کنید + پرداخت کنید

================================


پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه لیمو20
پیشرفته ترین سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور
مدیریت ارسال و دریافت توسط خودتان و در پنل اختصاصی شما !
کاربران و مشتریان خود را چندین برابر کنید
ارسال پیامک بر اساس کد پستی تمامی استان ها
بانک شماره موبایل با بیش از 45 میلیون شماره فعال
ارسال خبرنامه
راه اندازی مسابقات و نظرسنجی
ارسال های زمان بندی شده
قابلیت استفاده از وب سرویس (ارسال و دریافت از طریق سایت شما)
و صدها امکان دیگر
با مراجعه به سایت ما می توانید امکانات کامل را مشاهده نمایید
www.Limoo20.ir
شماره های تماس :
09154294604
محمد مهدی پورسمنانی
09358081098
وحید درستی
آیدی پشتیبانی :
i_plus_plus@yahoo.com
Bia2faaz@yahoo.com

http://up.limoo20.ir/1/61db02561fa4e09ec13421b098df15f3.jpg
Vahid Faaz بازدید : 115 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

به فلانی میگم: عباس آقا شما هم که ریشتو جدول بندی کردی!
میگه: پ نه پ گذاشتم اداره راه بیاد روش اتوبان بزنه
+++
رفتم پیش حاجی میگم: ببخشید حاج آقا سؤال داشتم
میگه: شرعی؟
میگم: پ نه پ نیس همیشه تو خطی، خواستم شماره چند تا داف بهم بدی!
+++
پنالتی شد، به دوستم گفتم: بزن توی گل!
گفت: پ نه پ با دروازبان مشکل دارم می خوام صورتش رو صاف کنم
+++
کیسه آشغال دستمه، اومده میگه: آشغالایه خودتونه؟
میگم: پ نه پ من قاتله زنجیره ایم آدم کشتم تیکه تیکه کردم، می خوام بدم شهرداری ببره پلیس ردمو نزنه!
+++
ماشینمو بردم تعمیرگاه میگه: ماشین خودته؟
میگم: پ نه پ دم در وایساده بود خجالت می کشید بیاد تو آوردمش!
+++
ماشینم رو بردم میکانیکی، اوستا میگه: مشکلی داره؟
میگم: پ نه پ دیدم لباسات کثیفه گفتم برات بشورم
+++
من میگم منو شکستن چشم فانوسمو بستن
تو میگی خدا بزرگه ماهو میده به شب من
من میگم آخه دلم بود اونکه افتاده به راهه
تو میگی سرت سلامت، پ نه پ بخون با حاله!
+++
رفتم ورزشگاه پرچم فولاد دستم بود. طرف اومده میگه: طرفدار فولادی؟
میگم: پ نه پ اومدم این پرچم رو داخل زمین آتیش بزنم دل هوادارای استقلال خنک بشه
+++
موبایلم دستمه رفتم داخل تعمیرگاه موبایل. بهش گفتم: به دادم برس!
گفت: خراب شده؟
گفتم: پ نه پ مرحله سه بازی مار رو گیر کردم برام ردش کن
+++
با دوستم رفتیم بیرون، پسره داره چشمک میزنه، دوستم میگه: می خواد شماره بده؟
میگم: پ نه پ می خواد ببینه چشماش خوب باز و بسته میشن یا نه؟
+++
دوش دیدم که ملائک در میخانه زنند.
پ نه پ بیان در خونه ما رو بزنن
+++
رفتم دندون پزشکی. دکتر میگه: دندونات مشکلی داره؟
میگم: پ نه پ از سیبیلای شما خوشم میاد اومدم ببینمتون!
+++
با دوستم سر خیابونیم، یه ماشینه اومده بوق میزنه که سوار شیم، دوستم میگه: یعنی مسافر کشه؟
میگم: پ نه پ نیس خیلی خوشگلی، می خواد بلندت کنه ببرت خونه خالی!
+++
دختره میگه: اگر خدا ازم زیباییمو بگیره، ولم می کنی؟
میگم: پ نه پ دو دستی می گیرمت
+++
رفتم مغازه میگم: سیگار داری؟
میگه: می خوای بکشی؟
میگم: پ نه پ می خوام هولش بدم
+++
بابام پشت فرمون نشسته منم کنار دستش، دوستم رسیده میگه: باباته؟
میگم: پ نه پ دوست پسرمه بخاطر اینکه گشت ارشاد نفهمه موهاشو سفید کرده
+++
زنگ زده خونمون میگه: خونه ای؟
میگم: پ نه پ یه سیم بلند گرفتم تلفنو برداشتم بردم تو پارک اگه کسی زنگ زد جواب بدم به درهای بسته نخوره!
+++
طرف برگشته به دوست دخترش میگه: امشب خونه خالیه
دوس دخترش میگه: می خوای کار بد بکنیم؟
میگم: پ نه پ می خوام تا صبح نماز جماعت بخونیم
+++
بابام میگه: امروز خیلی شنگولی اتفاق خوبی افتاده؟
میگم: پ نه پ اتفاق بدی افتاده می خوام بروز ندم شمارم ناراحت کنم
+++
یه یارو موقع مرگ ازرائیل رو می بینه ازش می پرسه: منو می خوای ببری اون دنیا؟
پ نه پ مثل مهدی سلوکی می خوام الافت کنم جنازتو بندازم پنج کیلومتری بهشت زهرا آفتاب بخوره آخه ویتامین D بدنت پایین اومده
+++
موبایلم رو دزدا زدن من هم داد زدم آی دزد! یه آقایی که پیشم بود گفت: پ نه پ اینا مدیر عامل شرکت فلانن، خواستن جایی زنگ بزنن
+++
دارم کانالای ماهواره رو عقب جلو می کنم، یه چیز بد اومده، مامان بزرگم میگه: فیلم خارجیه؟
میگم: پ نه پ این مختاره فقط بازیگراش یه ذره تغییر تیپ دادن
+++
ساعت دو نصفه شبه، مامانم از اتاق صدام کرده و میگه: بیا؛
رفتم میگم: چیه؟
میگه: این چرخ گوشت رو بذار بالای کابینت!
میگم: ساعت دو نصفه شب منو کشوندی اینجا فقط واسه همین؟
میگه: پ نه پ دیدم ضعف کردی واست شیر موز درست کردم بخوری جون بگیری بری فیسبوک بچرخی!
+++
آب باغچه رو باز کردم به گلا آب بدم میگه: می خوای به گلا آب بدی؟
میگم: پ نه پ گرفتم جلوشون دلشون آب شه!
+++
دوستم کنارم نشسته میگه: این رضا واقعا چقده فضوله.
میگم: پ نه پ فقط یه ذره کنجکاوه، خب بچه ذوق داره دیگه
+++
دارم با کلی عشوه بهش میگم: عزیزم دوستت دارم
برگشته میگه: جدی میگی؟
میگم: پ نه پ خواستم کمبود محبتت جبران بشه
+++
طرف تو خیابون شماره داده، میگم: شماره خودته؟
میگه: پ نه پ شماره بابا بزرگمه، گفتم تک و تنها دلش می پوسه، یه همدم براش پیدا کردم
+++
رفتیم مرغ داری میگم: آقا یه مرغ لاغر بهم بده
میگه: واسه خوردن؟
میگم: پ نه پ نیس اضافه وزن دارم می خوام ببرمش ازش مشورت بگیرم واسه رژیم!
+++
خونمون رو عوض کردیم به بابام میگم: کی واسه خونه خط می گیری؟
میگه: خط تلفن؟
میگم: پ نه پ خط نستعلیق روزی دو بار هم از روش بنویسیم!
+++
داریم لوازم میذاریم توی ماشین که بریم مسافرت. همسایمون میگه: دارید میرید مسافرت؟
میگم: پ نه پ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم!
+++
رفتم فروشگاه میگم: سیخ داری؟
میگه: برا کباب؟
میگم: پ نه پ برا خاروندن دیافراگمم، از تو دهنم می خوام!
+++
به دوستم میگم: ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کی است؟
میگه: یعنی تاریخ خراب شدنش؟
میگم: پ نه پ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس، می خوام واسشون جشن سالگرد بگیرم!
+++
تو لباس فرم منو دیده میگه: سربازی؟
میگم: پ نه پ عضو سیاه لشگر سریال مختارم محل فیلم برداری رو گم کردم!
+++
در پارکینگ رو باز کردم برم تو، یارو اومده جلوش پارک کرده میگه: می خوای بری تو؟
میگم: پ نه پ در رو باز کردم هوای کوچه عوض شه!
+++
تو تاکسی تنها نشستم می خوام کرایه حساب کنم طرف میگه: 1 نفر؟
میگم: پ نه پ 2 نفر حساب کن خورزو خان هم هست!
+++
به دوستم میگم: VPN داری؟
میگه: واسه رد شدن از فیلترینگ می خوای؟
میگم: پ نه پ واسه رد شدن از تنگه ابو غریب می خوام. هم سنگرام منتظرن
+++
بچه داییم به دنیا اومده. همه خوشحال و اینا. مامان بزرگم برگشته میگه: حالا می خواین براش اسم بذارین؟
پ نه پ می خوایم همین جوری ولش کنیم اسمش بشه: نیو فولدر!
+++
دارم با تلفن حرف میزنم. بابام میگه: دوست دخترت بود؟
میگم: پ نه پ ژاک شیراک بود درمورد مناغشات اخیر خاورمیانه نظرمو می خواست!
+++
پسر همسایمون تو پارک داشت بریک دنس می کرد یکی اومده بعد نیم ساعت تماشا میگه: ایشون داره میرقصه؟
میگم: پ نه پ شربت خاکشیر خورده می خواد ته نشین نشه!
+++
تو صف بربری نوبتم شده یارو میگه: بربری می خوای؟
میگم: پ نه پ اومدم از شاگردت تایپ یاد بگیرم!
+++
یارو نشسته کنار خیابون نوک دماغش چسبیده به زمین. دوستم میگه: معتاده؟
میگم: پ نه پ می خواد انعطاف بدنشو به رخ بکشه!
+++
تو حیاط دانشگاه تو انگلیس دارم با دوستم فارسی حرف میزنم، یارو اومده میگه: خانوم شما ایرانی هستین؟
میگم: پ نه پ انگلیسی هستیم فارسی یاد گرفتیم بتونیم شماعی زاده گوش بدیم!
+++
نصفه شب یکی از بالا درمون پرید تو حیاط داداشم گفت: علی دزده؟
گفتم: پ نه پ "زورو" داره از دست گروهبان گارسیا در میره!
+++
با کلی عشق و علاقه به یه بنده خدا گفتم: I love you
میگه: با منی؟
گفتم: پ نه پ با PMC ام
+++
دارم فیلم گریه دار می بینم، گریه می کردم، مامانم اومده میگه: فیلمش گریه داره؟
میگم: پ نه پ خنده داره من دارم گریه می کنم کارگردانشو ضایع کنم!
+++
صبح اول صبحی نشستم تو تاکسی، بد عنق. یه دختری با کلی افاده تا اومد بشینه بغل دستم، یهو با صدای بلند باد در کرد! خیلی خودمو کنترل کردم، باور کنین خیلی. ولی یهو پوکیدم از خنده، چشام پر شد اشک. برگشته میگه: خنده داره؟
میگم: پ نه پ این اشک شوقه تو چشام!
+++
رفتم استخر داشتم غرق میشدم غریق نجات میله رو برداشته اومده لب استخر با لبخند میگه: می خوای کمکت کنم؟
میگم: پ نه پ با اون میله استریپتیز کن ببینم بلدی
+++
بهش میگم: زود باش دمپاییتو بده تا سوسکه نرفته.
میگه: مگه می خوای بکشیش؟
میگم: پ نه پ می خوام بدم سوسکه پاش کنه!
+++
تصادف کردیم، زنگ زدیم افسر اومده میگه: تصادف شده؟
میگم: پ نه پ داریم هشدار برای کبرا 11 رو فیلم برداری می کنیم!
+++
یارو سگ های منو دیده، میگه: غذا می خورن؟
میگم: پ نه پ فتوسنتز می کنن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام قسمت وبسایت بیشتر خوشتون اومد ؟
    از 20 به این وب سایت چند میدی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 3,969
  • بازدید کلی : 514,981
  • کدهای اختصاصی