loading...
| Bia | 2 | faaz | Bozorgtarin Download center Va Foroshgah |
محصولات

محصولات اولیه  فروشگاهwww.shopbia2faa.Tk

خرید کنید + دریافت کنید + پرداخت کنید

================================


پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه لیمو20
پیشرفته ترین سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور
مدیریت ارسال و دریافت توسط خودتان و در پنل اختصاصی شما !
کاربران و مشتریان خود را چندین برابر کنید
ارسال پیامک بر اساس کد پستی تمامی استان ها
بانک شماره موبایل با بیش از 45 میلیون شماره فعال
ارسال خبرنامه
راه اندازی مسابقات و نظرسنجی
ارسال های زمان بندی شده
قابلیت استفاده از وب سرویس (ارسال و دریافت از طریق سایت شما)
و صدها امکان دیگر
با مراجعه به سایت ما می توانید امکانات کامل را مشاهده نمایید
www.Limoo20.ir
شماره های تماس :
09154294604
محمد مهدی پورسمنانی
09358081098
وحید درستی
آیدی پشتیبانی :
i_plus_plus@yahoo.com
Bia2faaz@yahoo.com

http://up.limoo20.ir/1/61db02561fa4e09ec13421b098df15f3.jpg
Vahid Faaz بازدید : 96 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)
اس ام اس های عاشقانه - شهریور ماه 91
اگر زدیدن یوسف بریده شد انگشت* جمال یوسف زهرا هزاریوسف کشت.

——————————————-

باید فراموشت کنم/ چندیست تمرین می کنم /من می تونم ،میشه،آروم تلقین می کنم /کم کم زیادم می رود،این روزگارو،رسم اوست،این جمله راباتلخیش صدبارتضمین می کنم

——————————————-

دوری زبرم ای گل ریحان چه نویسم.من مور ضعیفم به سلیمان چه نویسم.ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد.بااین دل پردردبه یاران چه نویسم.

——————————————-

فرستنده : علی عباسی مجذوب از تربت حیدریه

——————————————-

گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره

اگه توپژمرده باشی گلدونت برات میمیره

——————————————-

هزارتا رگ دارم وهزار تا رفیق اما تو شاهرگى و تک رفیق

——————————————-

فرستنده : زهرا (تقدیم به مهران)

——————————————-

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ،
در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت
خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد،
تعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت . . .

——————————————-

میل دریا گر کنی ، من دیده را دریا کنم
میل صحرا گر کنی ٬ من سینه را صحرا کنم
نا امیدم گر کنی میمیرم اما باز هم
در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم . . .

——————————————-

کلامت گرم و شیرین چون ترانه ، نگاهت دلفریب و شاعرانه
منم قایق به روی موج دریا ، تویی ساحل ، تویی لطف کرانه . . .

——————————————-

زندگی قصه مرد یخ فروشی است که از او پرسیدند : فروختی ؟ گفت : نخریدند تمام شد

——————————————-

وقتی که من عاشق شدم …. شیطان به نامم سجده کرد ….. ادم زمینی تر شد و عالم به ادم سجده کرد ………… … من بودم و چشمان تو …. نه آتشی و نه گلی ….. چیزی نمیدانم از این دیوانگی و عاشقی

——————————————-

از خدا پرسیدم چی دوست داری ؟ گفت : سخاوت . دیوانه گفت: حماقت . غم گفت: ملامت . کوه گفت: صلابت . معشوق گفت : نگاهت . فدای تو که گفتی : رفاقت

——————————————-

خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تو رو ببینه

——————————————-

عشق لالایی بارون تو شباست / نم نم بارون پشت شیشه هاست / لحظه ی شبنم و برگ گل یاس / لحظه ی رهایی پرنده هاست / لحظه ی عزیز با تو بودنه / آخرین پناه موندن منه

——————————————-

زندگی ام را به پاک ترین نگاه می فروشم، پاک ترین نگاه را به پاک ترین قلب، پاک ترین قلب را به مرگ، مرگ،که زیبا ترین هدیه ی خداست

——————————————-

روبه رویم همه ابهام و امیدی نگران آنها که به جرم وفا سنگ به این دل زدند برای این دل نیازی به سنگ نیست این شقایق با نگاهی سرد پرپر می شود

——————————————-

عشق یعنی قطره قطره آب شدن… در وفــور اشـک یـار گـــریان شـــدن عشق یعنی بر دلی چیره شدن… دست از جان شستن و مـجنون شـــدن عشق یعنی در حضور باران طوفان شدن… در کنار قاصدک رقصیدن و پرپر شدن عشق یعنی در عمیق قلب یار ساکن شدن… بر دامان وی افتادن و بی جان شدن عشق یعنی در پی باد رفتن و راهی شدن… از فراز کوه ها بگذشتن و پیدا شدن

——————————————-

میدونم میتونی قلبمو آتیش بزنی اما نزن…میدونم میتونی بری و منو تنهام بزاری اما نزار…میدونم میتونی بریو باکس دیگه‌ای دوست شی اما نشو…میدونم میتونی جواب منو ندی اما بده…میدونم میتونی نابودم کنی اما نکن…میدونم میتونی واسم افف نزاری ولی بزار ای مهربون من دوست دارم

——————————————-

بیا حواسمون رو پرت کنیم مال هرکی دورتر افتاد عاشقتره اول خودم .حواسمو بده تا پرت کنم !!!

——————————————-

زنگ زدم ۱۱۰ ازت شکایت کنمآخه تو قلبمو دزدیدی بهم گفتن تو هم
همینو گفتی آره شیطون !!!؟؟

——————————————-

هر کدوم از ما چون فرشتگانی با ۱ بال هستیم ، تنها زمانی قادر به پرواز خواهیم بود که در آغوش هم باشیم . . .

——————————————-

توی لحظه های دلگیر ، این تو خاطرت بمونه
که همون یه قطره اشک رندگیمو میسوزونه . . .

——————————————-

بیا تا برات بگم قصه بره و گرگ ، که چه جور آشنا شدن توی این دشت بزرگ

آخر شب بود میدونی بره گرگ و نمیدید ، بره از گرگ سیاه حرفای خوبی شنید

بیا تا برات بگم تو همون گرگ بدی ، که با نیرنگ و فریب به سراغم اومدی . . .

——————————————-

من خودم اینجا غریبم ، هیچکسو جز تو ندارم
گل من تحملم کن مه یه کم طاقت بیارم . . .

——————————————-

یادت همیشه سبز است در خلوت خیالم .خوبم به خوبى تو .هر چند نپرسى حالم . . .

——————————————-

پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکیست ٬ حرم و دیر یکی صبحه و پیمانه یکیست
این همه جنگ و جدل حاصل کوته نظریست ٬ گر نظر پاک کنی کعبه و بت خانه یکیست

——————————————-

به آفتاب نگاه نکن چون لمس بوسه اش به دیدنش نمی ارزد

——————————————-

دوست دارم پیتزای رو میزت باشم ، تا به دست تو تیکه تیکه بشم !

——————————————-

گریه هامو تو ندیدی

هر چی گفتم نشنیدی

من کدوم عهد رو شکستم

که تو اس ام اس نمی دی ؟!

——————————————-

من از بازی هفت سنگ بدم میاد ، میترسم اینقدر سنگ رو سنگ بذاریم که بینمون دیوار بشه ، بیا لی لی بازی کنیم که تو هرجا رفتی دوباره برگردی پیشم . . .!

——————————————-

قدیمی و طلا چاپی تو ای دوست
میان عاشقان تاپی تو ای دوست
صدایت رونق تالار عشق است
مگر موسیقی پاپی تو ای دوست

——————————————-

یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست ، ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست . .

——————————————-

چه کنم دست خودم نیست که یادت نکنم … خواستی گل نشوی تا به تو عادت نکنم …

——————————————-

اگر عشق ارتفاع داشت
من زمین را زیر پای خود داشتم
و تو هیچ گاه عزم صعود نمی کردی
آنگاه شاید پرچم کهربایی مرا در قله ها به تمسخر می گرفتی

——————————————-

موبایلم حالش بده، شارژ نداره نورش کم شده صفحش یه کم سیاه شده، مریضه سرفه می کنه، مى دونی چشه؟ هواى Sms تو رو کرده!

——————————————-

دارا و سارا هم خوشبخت شدند
در این عصر عاشقانه های روی جلد
حسود می شوم!
آقا…
شما دفتر ساده ندارین؟!

——————————————-

دو نگاهی که کردمت همه عمر، نرود تا قیامت از یادم. نگاه اولین که دل بردی، نگاه آخرین که جان دادم..

——————————————-

چه تنگنای سختی است! یک انسان یا باید بماند یا باید برود. و این هر دو اکنون برایم تهی شده است و دریغ که راه سومی هم نیست..

——————————————-

اگر عشق نبود چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم، به کدامین بهانه می گریستیم و می خندیدیم؟ آری! بی گمان پیش از این ها مرده بودیم، اگر عشق نبود..

——————————————-

تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلت ٬ میتوان گفت که من چلچله لال توام ٬
مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف ٬ سخت محتاج به گرمای پر و بال توام . . .

——————————————-

راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی ، هر که را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم ،
راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی ، عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم . . .

——————————————-

دوست بهترین واژه در جهان است، اما کسانی که معنی آن را نمی فهمند
این واژه را بدنام کرده اند ٬ دوست ، دشمن تنهایی یک تنهاست . . .

——————————————-

چشای پرستو بی اشک میمیره صدای قناری بی تو میگیره اگه تو نباشی پیشم عزیزم
هر چی شادیست توی قلبم میمیره آسمون عشق پوسیده می شه
هوای عشق مه الوده می شه . . .

——————————————-

سرمشق های آب بابا ٬ یادمان رفت

رسم نوشتن با قلم یادمان رفت

شعر خدای مهربان را حفظ کردیم

اما خدای مهربان یادمان رفت . . .

——————————————-

فراموش نکنیم در ساحل قلبها ٬ این جای پای دوست است که می ماند ٬

وگرنه موج روزگار هر ردپایی را پاک میکند . . .

——————————————-

به خاموشی ما منگر که ما معدن رازیم
فلک بشکست بال ما را وگرنه اهل پروازیم . . .

——————————————-

بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق٬یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

——————————————-

خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است
پیدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است
گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست
گر هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است . . .

——————————————-

قلب من در هر زمان خواهان توست / این دو چشمان عاشقم مهمان توست /
گرچه لبریز از غمی درمانده ام / این نگاهم در پی درمان توست . . .

——————————————-

نه دل در دست محبوبی گرفتار، نه سردرکوچه باغی بر سر دار ،
از این بیهوده گردیدن چه حاصل ؟ پیاده می شوم ، دنیا نگهدار . . .

——————————————-

در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم ٬ تو فقط دست دادی . . .
و من . . . همه چیز از دست دادم . . .

——————————————-

ای غم ، تو که هستی از کجا می آیی؟
هر دم به هوای دل ما می آیی
باز آی و قدم به روی چشمم بگذار
چون اشک به چشمم آشنا می آیی . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام قسمت وبسایت بیشتر خوشتون اومد ؟
    از 20 به این وب سایت چند میدی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 551
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 4,567
  • بازدید کلی : 515,579
  • کدهای اختصاصی